2012. március 24., szombat

neked TestVérem...



Könnyel áztatott arcodat kémlelem,
hogy felsejlik-e még rajta a Végtelen,
csillogó-cseppek tengerén át látom csupán 
végtelen szereteted hegyláncát.
Elborít engem mély érzelmek soka,
mozdulni - annyi - sem bírok alatta,
gondolataim nyekergőn mozdulnak tova,
arcodat látnám újra - kacagva.
Fáradt erőm nyiklik-nyaklik esetlen,
lelkem hozzád vágyódik leküzdhetetlen,
szeretetem lángol Lélektől kapott tűzzel,
az Úr ajándékozott meg engem Testvérrel.
Fogadalmam nem feledem míg élek:
hová te tartasz, oda megyek,
te Istened az én Istenem,
mert a Lelket szeretem.

1 megjegyzés :

Unknown írta...

Vaáá.
Mit is lehet erre válaszolni?
Szép.
Szép.
Szép.
Szép.
Nagyon szép.
És még egyszer: szép.

Hát ugye... ilyet is tud az én TestVérem, és... pik-pak, egyszeriben, csak úgy, árad belőle, más meg évődhet a verssel. Épp, hogy haza értünk, fáradtan, te meg már verseltél?

Milyen kedves vagy nekem.

Csinálok ezzel a verssel valamit. Bekeretezem! Hát az enyém! Kaptam egy szigetet, gyönyörű kék tiszta vízzel, friss élettel, hegyekkel, tengerparttal, mennyi szépség!
Ez a kép. Gyönyörűség. Mindenki irigykedhet. :)