2009. augusztus 31., hétfő

csepp


cseppen egy csepp
koppantja a cserepet
cseppen egy csepp
kongatja az üres vödröt
gurul egy csepp
végigszánkózik arcomon
cseppen egy cseppben
fájdalom és szenvedés...

gurul egy csepp a tetőn
összegyűlik a többivel
telíti a vödröt
gurul egy csepp, arcomon
összegyűlve többivel
áztatja a kendőt

cseppen egy csepp
zenebonát csap
cseppen egy csepp
játszadozva kacag
cseppen egy csepp
összeáll a szonáta
cseppen egy csepp
harsonák kísérik

cseppek...
megáradt patakként szaladnak
csobogók verik a visszhangot
lelkem legmélyebb érzéseire
elszánkázik rajtuk egy gondolat
"szeretet-cseppek" áradata

2 megjegyzés :

Unknown írta...

ezt a versem akartam neked elmondani ma neked, az Úr áldjon, sok szerettel, bogi


M.Sz-nek

úgy érinteném meg kezedet mint gyermekkoromban,
mikor tükör előtt álltam s csodáltam.
Ujjaimat lassan érintettem a tükörhöz, mindegyiket külön külön.
Végül rátettem az egész tenyerem, s eltünt tenyerem tükörképe.
Bár minden körülötte, mégis semmi más nem volt, csak a két tenyér összenőve.

2007. 11.14.

Névtelen írta...

most látom csak, hogy ez a versed milyen szép. hogy nem vettem eddig észre? - sóhaj - szép. Csak te tudod, hogy így van ez, s hallgatod velem e szépséget, a verendán ülve. Céline.